Do rozpoczęcia targów WorldHotel 2010 pozostało ponad 5 tygodni, a wydarzenie już notuje rekordowe zainteresowanie zarówno wśród dostawców produktów i usług dla branży hotelarskiej, jak i osób zwiedzających. Do połowy sierpnia na tegoroczną edycję zgłosiło się już dwa razy więcej wystawców niż w analogicznym okresie w roku ubiegłym. Na WorldHotel 2010 nie zabraknie czołowych firm oferujących szeroki asortyment dedykowanych rozwiązań dla rynku HoReCa, które prezentowane będą w 6 sektorach tematycznych: wyposażenie i wystrój wnętrz hotelowych, tekstylia i galanteria hotelowa, sprzęt i środki do utrzymania i konserwacji obiektów, rozwiązania informatyczne, systemy rezerwacji i zabezpieczeń oraz infrastruktura rekreacyjna i SPA&Wellness. Z kolei dużą frekwencję zwiedzających zapowiada zdecydowany wzrost liczby osób rejestrujących się on-line. Targi cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród właścicieli obiektów noclegowych, ale również wśród architektów oraz osób planujących inwestycje. III Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel odbędą się w dniach 29 września - 1 października br. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

Nawet najmniejsza ilość alkoholu może mieć negatywny wpływ na rozwój dziecka. Tymczasem z badań TNS OBOP zrealizowanych w sierpniu 2010 roku na zlecenie Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) wynika, że co szósta kobieta w wieku 18-35 lat uważa, że alkohol w niewielkiej ilości spożywany w trakcie ciąży nie szkodzi przyszłej mamie ani jej dziecku. Odpowiedzią na brak pełnej wiedzy w społeczeństwie na temat zagrożeń wynikających wprost ze spożycia alkoholu w trakcie ciąży jest kampania edukacyjna „Lepszy start dla Twojego dziecka” organizowana przez ZP PPS. Od sierpnia poprzez akcje informacyjne i promocyjne Polski Przemysł Spirytusowy przekazuje kobietom spodziewającym się dziecka bądź planującym ciążę informacje,  że nawet niewielka ilość alkoholu wypita w ciąży może mieć negatywne i nieodwracalne skutki dla dziecka. Celem PPS jest jednocześnie budowanie świadomości w społeczeństwie na temat konieczności całkowitej abstynencji od alkoholu w trakcie ciąży. W szczególności w ramach kampanii „Lepszy start dla Twojego dziecka” PPS zwraca uwagę na ryzyko wystąpienia u dzieci alkoholowego zespołu płodowego (FAS), o którym przypomina również społeczeństwu Międzynarodowy dzień FAS obchodzony 9 września. Kampania walczy z istniejącym wciąż w polskim społeczeństwie błędnym przekonaniem, że okazjonalnie wypity drink, lampka wina czy szklanka piwa nie może zaszkodzić nienarodzonemu jeszcze dziecku. Partnerami merytorycznymi tegorocznej edycji kampanii są Polskie Towarzystwo Ginekologiczne i Polskie Towarzystwo Pielęgniarek i Położnych.

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) już po raz trzeci organizuje ogólnopolską kampanię edukacyjną „Lepszy start dla Twojego dziecka”. PPS zwraca w niej uwagę, że nawet najmniejsza ilość alkoholu może mieć szkodliwy wpływ na rozwój dziecka. Kampania jest kierowana głównie do kobiet w wieku 18-35 lat spodziewających się dziecka bądź planujących ciążę, jak również do lekarzy ginekologów i położnych. Realizowana jest poprzez dystrybucję w całej Polsce informacyjnych plakatów, ulotek i standów. Kampania obejmuje działania BTL i PR. Partnerami merytorycznymi tegorocznej edycji kampanii są Polskie Towarzystwo Ginekologiczne i Polskie Towarzystwo Pielęgniarek i Położnych.

„Jak tworzyć oferty w oparciu o polskie atrakcje turystyczne i na nich zarabiać?” – to temat przewodni bezpłatnych warsztatów organizowanych dla przedstawicieli branży turystycznej przez MT Targi oraz Polską Organizację Turystyczną podczas XVIII Międzynarodowych Targów TT Warsaw. W trakcie warsztatów eksperci udzielą profesjonalnych i praktycznych porad, jak stworzyć ciekawe, w pełni opracowane oferty wycieczek po Polsce, począwszy od zorganizowania dojazdu i noclegu, poprzez zapewnienie wyżywienia, zwiedzania, na opiece przewodnika kończąc. Doradzą również jak opracować propozycje turystyczne pod kątem wymagań konkretnych grup odbiorców np. singli, rodzin z dziećmi czy emerytów. Celem zajęć praktycznych prowadzonych w kilkuosobowych grupach będzie m.in. stworzenie konkretnych ofert turystycznych bazujących na certyfikowanych polskich produktach turystycznych. Najlepsze oferty stworzone podczas warsztatów zostaną nagrodzone bezpłatną promocją zapewnioną przez Polską Organizację Turystyczną. Patronat honorowy nad warsztatami objął Minister Sportu i Turystyki, partnerem jest Polska Izba Turystyki, a patronem branżowym „Wiadomości Turystyczne”. Warsztaty odbędą się drugiego dnia Targów TT Warsaw – 24 września br., w godzinach 11.00-16.00 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

Podczas targów EVENT 2010 osoby z branży będą mogły skorzystać z szeregu bezpłatnych szkoleń dotyczących niemal wszystkich aspektów organizacji profesjonalnych eventów. Najlepsze praktyki i aktualną wiedzę w tym zakresie będą prezentować uznani praktycy i eksperci z instytucji branżowych. Podczas szkoleń i seminariów będą omawiać jak zorganizować event bezpieczny i doskonały technicznie, jak przygotować najlepszy projekt imprezy czy wypromować wydarzenie w mediach. Targi Event i towarzyszące im szkolenia oraz panele dyskusyjne będą odbywać się w dniach 7-8 października w warszawskim centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c. Wstęp na targi i szkolenia jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl/rejestracja.

Międzynarodowe Targi Poznańskie nawiązały współpracę z MT Polska, na bazie której Targi Upominków Reklamowych Gift-Expo odbędą się w tym roku w Warszawie w centrum zarządzanym przez MT Polska. W rezultacie targi Gift-Expo zostaną zorganizowane w jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce. Będą prezentować aktualne oferty gadżetów reklamowych oraz niekonwencjonalne sposoby ich wykorzystania w kontaktach biznesowych. Nowością na tegorocznym Gift-Expo będzie specjalna konferencja poświęcona wykorzystaniu gadżetów w promocji klubów i organizacji sportowych. Targi Gift-Expo odbędą się w dniach 7-9 września br. w centrum MT Polska przy ul. Marsa 56C. Organizatorem wydarzenia są Międzynarodowe Targi Poznańskie.

Zagadnienia z różnych obszarów dotyczących prowadzenia biznesu noclegowego począwszy od inwestowania w budowę obiektów noclegowych, finansowania ich rozbudowy, przez zarządzanie biznesem hotelarskim, aż po promocję obiektów noclegowych, będą przedmiotem seminariów i szkoleń towarzyszących targom WorldHotel 2010. W czasie trzech dni targów eksperci z branży hotelarskiej będą dzielić się swoją wiedzą także na stoiskach, gdzie będzie można skorzystać z indywidualnych bezpłatnych porad i konsultacji. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel 2010 odbędą się w dniach 29 września - 1 października br. w warszawskim centrum MT Polska.

Spółka redNet Media podjęła decyzję o zmianie lokalizacji jednej ze swych imprez. W rezultacie w roku 2011 Targi Mieszkaniowe tabelaofert.pl będą odbywać się w dwóch miejscach: w nowej formule w Centrum Targowo–Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie oraz w sprawdzonym obiekcie: Pałacu Kultury i Nauki. Decyzja o zmianie lokalizacji jest podyktowana planami rozwoju spółki redNet Media i została podjęta na bazie szczegółowych analiz nowego obiektu oraz potrzeb wystawców i zwiedzających targi mieszkaniowe tabelaofert.pl.

Jak z sukcesem zorganizować udany wyjazd motywacyjny? Na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty lub partnera incentive? Czy Mazury mogą być atrakcyjną alternatywą dla Bali jako kierunek wyjazdu motywacyjnego? Swoje doświadczenie i wiedzę w tym zakresie będą prezentować eksperci ze Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel i Stowarzyszenie Organizatorów Spotkań MPI Poland Club podczas konferencji „Udane incentive travel – jak to zrobić?”, organizowanej w ramach Międzynarodowych Targów Turystycznych TT Warsaw 2010. Udział w szkoleniu jest bezpłatny po rejestracji na www.ttwarsaw.pl/rejestracja. Tegoroczna edycja TT Warsaw odbędzie się w dniach 23-25 września w centrum targowo-konferencyjnym przy ul. Marsa 56C w Warszawie.

Kompleksowa wiedza i najlepsze praktyki z zakresu projektowania, budowania i zarządzania infrastrukturą drogową pod względem bezpieczeństwa zostanie zaprezentowana samorządowcom na pierwszej Ogólnopolskiej Konferencji Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, która odbędzie się na VIII Międzynarodowych Targach Infrastruktura 2010 w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych. Ponadto, w trakcie trzech dni targów, od 13 do 15 października br., samorządowcy będą mieli wyjątkową okazję skorzystać z profesjonalnych bezpłatnych seminariów, szkoleń i konferencji poruszających ważne aspekty prawne, finansowe czy techniczne związane z modernizacją i rozbudową infrastruktury miejskiej i drogowej. Targi umożliwiają również skorzystanie z rad i doświadczania prezentujących się blisko 140 firm z kraju i zagranicy zajmujących się m.in. budową dróg, parkingów, chodników, ścieżek rowerowych, obiektów sportowych, terenów zielonych, mieszkań komunalnych, dworców kolejowych, portów lotniczych czy morskich. Targi Infrastruktura 2010 odbędą się w nowoczesnym Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56C.

Zasady odpowiedzialnej sprzedaży i podawanie napojów alkoholowych to temat szkoleń zorganizowanych w Zamościu w dniach 7 – 8 lipca w Miejskim Ratuszu. Prowadzone one były w ramach ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Odpowiedzialna sprzedaż i serwowanie napojów alkoholowych” realizowanej przez  Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS) pod patronatem Komendy Głównej Policji. Kampania skierowana jest do sprzedawców alkoholu, barmanów i kelnerów. Jej celem jest zmiana postaw oraz uwrażliwianie na kwestie związane z odpowiedzialnością społeczną i prawną związaną ze sprzedażą i serwowaniem alkoholi oraz promowanie najlepszych praktyk obowiązujących w branży. W Zamościu kampania realizowana była we współpracy z Urzędem Miasta i Komendą Miejską Policji. W szkoleniach wzięło udział 89 osób. W całej Polsce tylko w tym roku przeszkolonych ma zostać 3 600 osób z ponad 30 miast.

Event eventów, który zgromadzi ponad 3 tys. osób z branży obędzie się w Warszawie w dniach 7 i 8 października 2010 r. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c. To coroczne już spotkanie branży eventowej odbywa się pod nazwą Targi Technologii i Usług dla Koncertów, Eventów i Kongresów EVENT 2010. Podczas targów prezentowana będzie kompletna oferta usług i rozwiązań niezbędnych do organizacji dobrego eventu. W ramach wydarzeń towarzyszących odbędą się pokazy atrakcji eventowych, a także szkolenia i dyskusje merytoryczne dotyczące tematów istotnych dla branży. Udział w targach i imprezach towarzyszących jest bezpłatny dla osób z branży pod warunkiem wcześniejszej rejestracji na www.targievent.pl. Patronat merytoryczny nad wydarzeniem objęło Stowarzyszenie Branży Eventowej.