Sfinks z zyskiem netto w wysokości 8,02 mln zł
Sfinks Polska, spółka zarządzająca największą w Polsce siecią restauracji typu casual dining Sphinx oraz sieciami Chłopskie Jadło i WOOK, po trzech kwartałach, obejmujących okres od 1 grudnia 2015 r. do 31 sierpnia 2016 r., osiągnęła jednostkowe przychody ze sprzedaży w wysokości 140,62 mln zł. Oznacza to wzrost o 8% wobec pierwszych trzech kwartałów 2015 r. Jednocześnie jednostkowy zysk netto w tym okresie wyniósł 8,02 mln zł, czyli zwiększył się o 87%. Ponadto, spółka odnotowała dodatni kapitał własny, tj. na poziomie 13,77 mln zł, podczas gdy po trzech kwartałach 2015 r. był on ujemny i wynosił (-)10,01 mln zł.
Sfinks „Liderem Rynku Spożywczego 2016”
Sfinks Polska, spółka zarządzająca sieciami gastronomicznymi Sphinx, Chłopskie Jadło i Wook, otrzymała nagrodę „Lider Rynku Spożywczego” podczas IX Forum Rynku Spożywczego i Handlu. Wyróżnienie przyznano za budowę silnej i nowoczesnej sieci restauracji casual dining, ekspansję i potencjał do przejęć.
Dachser w roli partnera na VI Forum Branży Ogrodniczej
Dachser po raz kolejny został partnerem branżowym Forum Branży Ogrodniczej - największego i najważniejszego w Polsce spotkania przedsiębiorców z sektora ogrodniczego, handlu i dystrybucji. Impreza odbywająca się w dniach 8-9 listopada 2016 roku w Poznaniu będzie poświęcona przeglądowi najnowszych trendów w zielonym biznesie oraz analizie zachowań współczesnego konsumenta.
Tikkurila szkoli studentów ASP w Krakowie
Marka Tikkurila organizuje zajęcia dla studentów Wydziału Architektury Wnętrz w ramach współpracy z Akademią Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie. Pierwszym etapem jest część teoretyczna w formie prezentacji, kolejnym zajęcia warsztatowe, na których studenci poznają farby w praktyce. Z częścią teoretyczną studenci ASP będą mogli zapoznać się 18 października br., zajęcia praktyczne natomiast przewidziane zostały na grudzień. Podobny cykl szkoleń Tikkurila prowadzi również na Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. W planach jest też podobna współpraca z kolejną uczelnią w Polsce.
Restauracje Sphinx otulą smakiem napojów w chłodniejsze dni
Restauracje Sphinx, zarządzane przez Sfinks Polska, wprowadziły nowe napoje na jesień w ramach oferty „Otulamy smakiem”. Klienci do wyboru mają dwie propozycje herbat: Zieloną Rozgrzewającą, Malinową Rozgrzewającą oraz kawę Piernikowa Latte. Nowa oferta jest dostępna we wszystkich restauracjach Sphinx. Przystępując do programu „Aperitif” na każdy napój przysługuje 40-procentowy rabat.
Jesienno-zimowe nowości w restauracjach Sphinx
Sieć restauracji Sphinx, należąca do Sfinks Polska, wprowadziła do oferty nowości na miesiące jesienno-zimowe. Nowa wkładka do menu to sześć dań inspirowanych sezonowymi smakami, m.in. dyni, buraka, żurawiny i sera góralskiego, a także dwa napoje. Nowości dostępne są we wszystkich restauracjach Sphinx do 23 stycznia 2017 r.
Dachser w wyścigu La Vuelta a España
Dachser, jeden z największych operatorów logistycznych na świecie, był partnerem prestiżowych zawodów kolarskich La Vuelta a España. Przez trzy tygodnie trwania imprezy 29 kierowców ciężarówek i trzech koordynatorów z Azkar, hiszpańskiego operatora logistycznego należącego do grupy DACHSER, ścigało się z czasem wioząc sprzęt niezbędny na starcie i mecie poszczególnych etapów La Vuelty.
Przytulne wnętrza na jesień w kolorze jarzębiny
Uznawana za owoc jesieni jarzębina już od września zdobi parki i ogrody, czarując swym pięknym intensywnym kolorem. O tej porze roku warto jej barwę wprowadzić do domowego otoczenia, by na co dzień dodawała nam energii i motywowała do działania. Nastrojowe wnętrza w tonacji „Czar jarzębiny” marki Jedynka sprawią, że nawet w słotne dni trudno będzie poddać się jesiennej chandrze.
Dachser uroczyście podsumował 10 lat działalności w Polsce
Dachser, jeden z wiodących dostawców usług logistycznych, podsumował dekadę działalności w Polsce na uroczystym evencie, jaki odbył się 15 września w oddziale w Koninku pod Poznaniem. Wydarzenie zgromadziło blisko stu przedstawicieli firm współpracujących z operatorem, lokalnych władz oraz mediów, a także kilkudziesięciu pracowników różnych oddziałów Dachser z Polski i zagranicy.
Dachser z szybszą linią Warszawa-Berlin
Dachser, jeden z wiodących globalnych operatorów logistycznych, wystartował z bezpośrednim połączeniem z podwarszawskiego Brwinowa do Schönefeld w Niemczech. Linia pozwala skrócić czas transportu ze stolicy w okolice Berlina do 24 godzin.
Dachser z nowym dyrektorem zarządzającym European Logistics Germany
Dachser mianował swojego dotychczasowego kierownika logistyki kontraktowej, Alexandra Tonna, nowym dyrektorem zarządzającym działu European Logistics w Niemczech. 43-letni Alexander Tonn obejmie nowe stanowisko 1 stycznia 2017 roku i będzie odtąd nadzorował rozwój działalności 38 niemieckich oddziałów Dachser zajmujących się transportem drogowym oraz usługami z zakresu logistyki kontraktowej dla dóbr przemysłowych. Tonn będzie podlegał bezpośrednio Michaelowi Schillingowi, dyrektorowi operacyjnemu i wiceprzewodniczącemu zarządu Dachser, który pozostanie odpowiedzialny za ten obszar oprócz sprawowania swoich obowiązków do końca bieżącego roku.
Rusza ogólnopolska kampania reklamowa sieci restauracji Sphinx
Restauracje Sphinx, sieć gastronomiczna zarządzana przez Sfinks Polska, wystartowały z kampanią reklamową „Mamy ten smak!”. Spoty promujące restauracje Sphinx i ich ofertę dla klientów emitowane będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, w Internecie oraz w sieci kin Multikino.