Sfinks z 15,8 mln zł EBITDA i 4,3 mln zł zysku netto po III kwartale 2015
Spółka Sfinks Polska – zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK – uzyskała po trzech kwartałach br. jednostkowe przychody ze sprzedaży na poziomie 130,3 mln zł wobec 122,5 mln odnotowanych w tym czasie w 2014 roku, co stanowi wzrost o 6% r/r. Jednocześnie spółka czterokrotnie zwiększyła jednostkowy zysk brutto – z 1,7 mln zł po dziewięciu miesiącach 2014 r. do 7,1 mln zł na koniec września br. Sfinks osiągnął po trzech kwartałach 2015 roku 4,3 mln zł jednostkowego zysku netto i tym samym poprawił wynik o 2,6 mln zł r/r. Od stycznia do września br. spółka wypracowała też 15,8 mln zł EBITDA, co w porównaniu do 11 mln zł osiągniętych w analogicznym okresie przed rokiem oznacza poprawę o 44% r/r.
Sfinks spłaci kredyty w PKO BP i ING Banku Śląskim
Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – otrzymała od Banku Ochrony Środowiska promesę na udzielenie 7-letniego kredytu inwestycyjnego o wartości 81 702 tys. zł na spłatę zadłużenia w banku PKO BP oraz ING Banku Śląskim. Sfinks podpisał już aneksy do umów restrukturyzacyjnych z dotychczasowymi bankami wierzycielami umożliwiające spółce całkowitą spłatę kredytów w tych bankach.
Sphinx w największym centrum handlowym w Bydgoszczy
Sieć Sphinx uruchomiła swoją drugą restaurację w Bydgoszczy. Lokal mieści się w nowo otwartym centrum handlowym Zielone Arkady. Restauracja prowadzona jest w systemie operatorskim.
Restauracje Sphinx na wielkim ekranie
Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, ruszają z kampanią reklamową w sieci Multikino. Spot, przygotowany wspólnie z PepsiCo, emitowany będzie w ramach kampanii Follow the Movie przed najnowszym filmem o Jamesie Bondzie – „Spectre”. Reklamę restauracji Sphinx widzowie zobaczą we wszystkich kinach sieci Multikino od 13 listopada do 4 grudnia br.
Sfinks chce podwyższyć kapitały i zrestrukturyzować dług
Sfinks Polska – spółka zarządzająca sieciami restauracji Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło – zwołała Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy na 18 listopada br., podczas którego planuje podjęcie uchwały ws. podwyższenia kapitału w drodze emisji 2.650.000 akcji serii N. Emisja ta jest ściśle powiązana z planowaną przez Sfinksa restrukturyzacją zadłużenia.
Szef kuchni restauracji Chłopskie Jadło poleca jesienne nowości
W restauracjach Chłopskie Jadło, sieci zarządzanej przez Sfinks Polska, zaczęła obowiązywać jesienna oferta „Szef kuchni poleca”. Wśród nowych propozycji znalazły się cztery sezonowe dania – „Gulasz z sarny”, „Ligawa z sosem chrzanowym”, „Ziemniaczanka z pieca” oraz „Zupa ogórkowa”. Dodatkowo na chłodne dni restauracje proponują gorące napoje – grzane piwo i wino oraz malinową herbatę. Nowa wkładka dostępna jest we wszystkich lokalach Chłopskie Jadło do 15 grudnia br.
Restauracje Sphinx z ofertą kart rabatowych dla firm
Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, przygotowały kartę rabatową Sphinx Biznes dla firm z przeznaczeniem dla zatrudnionych w nich osób. Upoważnia ona do zniżki w wysokości pomiędzy 5% a 30% w restauracjach sieci przez cały tydzień w godzinach otwarcia lokalu. Zakupione przez firmy karty mają być przekazywane pracownikom w ramach świadczeń pozapłacowych.
Restauracje Spxinx z nową studencką promocją
Restauracje Sphinx, sieć zarządzana przez Sfinks Polska, wprowadziły nową promocję dla uczestników programu Sphinx Student Club pod hasłem „3xZ” nawiązującą do hasła „Zakuj, zalicz, zapomnij”. W ramach tej oferty do dowolnego dania z menu dla studentów mogą oni domówić kawę na wynos lub napój Rockstar, a także deser Crème brûlée – każde w cenie 3,99 zł oraz piwo Tyskie Gronie za 4,99 zł. Z promocji można skorzystać we wszystkich restauracjach sieci w godzinach obowiązywania „Student Menu”.